تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان
سرخط خبرها

متلاشی شدن هفت باند سازمان یافته قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۴۹۳۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
متلاشی شدن هفت باند سازمان یافته قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: هفت باند سازمان یافته قاچاق کالا و ارز طی بهار امسال در استان شناسایی و متلاشی شد که در مقایسه با بهار سال گذشته ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حسین دشتبان در گفت و گو با شهرآرانیوز افزود: در سه ماهه نخست سال جاری هزار و ۲۳ متهم در این ارتباط دستگیر شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۲ درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه مظنون به قاچاق در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، سه هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: همچنین بهار امسال ۱۰.۵ تن کالای دارای رای قطعی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال منهدم شده است.

دشتبان افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان هزار و ۸۶۵ فقره بوده که از این میزان هزار و ۶۱۴ پرونده منجر به حکم محکومیت شده است و چهار هزار و ۵۷ میلیارد ریال جریمه برای این پرونده‌های محکومیت‌یافته تعیین شده است.

وی با بیان این که خراسان رضوی در زمینه قاچاق در برخی کالاها استان مبدا و در برخی دیگر استان مقصد است اظهار کرد: مواد غذایی، دارو و نفت گاز بیشترین کالاهای اکتشافی بوده که در زمینه نفت گاز استان خروجی کالا و در زمینه دارو و مواد غذایی ورودی و خروجی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->